dimarts, 20 de març del 2012

11è E.

Amb la música que sortia del portàtil a tot volum no el va sentir acostar-se-li per darrera. Ell, com que ho va notar i no la volia espantar per onzemilena vegada, es posà a tossir per fer-li notar la presència.
Igualment, no se'n sortí. I ella feu un bot fins el trespol i més amunt i tot si hagués pogut.
-Un dia em mataràs de l'ensurt!
I ell s'encongí d'espatlles, fent posat d'entremaliat i una mica divertit.

-Què estàs sola? - li preguntà.
-Doncs sí. Per una estona.
-Ah. I ja has sopat?
-No. És que no tinc gana. Vaja, com sempre.
-Avui no toca truita?
-No tinc ous. Però tinc llom, pa i vi.
Silenci.
De cop, a ella se li il·luminà la mirada, havia caçat una idea al vol.
-Vols fer un pícnic d'hivern?
-I això que és?
-La veritat és que m'ho acabo d'inventar, però ara mateix t'ho explico: Faig dos entrepans de llom amb formatge, embolico l'ampolla de vi com a les pelis (la veritat és que utilitzaré la bossa que em donen a la llibreria, però val igual) i ens anem a passejar pels carrers.
-Però no fa molt fred per tu?
-Per això és un pícnic d'hivern!!! - li digué amb un somriure d'orella a orella.
-El que vós vulgui princesa. Però ... I què farem si algú em veu?
-No pateixis pas! amb el meu anorac, gorro, bufanda i guants seràs igualet a qualsevol!!!

:)



7 comentaris:

Gerònima ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=ovfyYhelu2k&feature=youtube_gdata_player

Ariadna ha dit...

Em perdo una mica amb aquests encontres. I per acabar-ho d'arrodonir, no entenc la relació amb Mishima.

Com un pop en un garatge... pfffff.

Carme Rosanas ha dit...

Molt divertit, Gerònima!

Garbí24 ha dit...

Davant de propostes diferents no ens podem negar....endavant amb el picnic

Albanta ha dit...

Aiii, l'eròtica de la clandestinitat!!
Un relat molt calentet, explicat amb una frescura genial!!

(No et coneixia, m'ha agradat trobar-te. Benvinguda també a casa meva)

el paseante ha dit...

1. No m'agrada la gent que posa el portàtil a tot volum.
2. No m'agraden les dones desganades.
3. No m'agrada el formatge. Ecsss.
4. No m'agrada l'hivern. Ni els picnics (en qualsevol estació de l'any).
5. No m'agrada passejar pels carrers.
6. Amb anorac vas tu, que fa com de pobre.

PD: Encara has estat de sort amb aquest comentari. Avui he tingut un dia bonic.

Gerònima ha dit...

Ariadna, només és un conte. Un conte i prou. I la cançó, un bon acompanyant. :) Patons! sé que et dec un mail!!

Carme, gràcies! :)

Joan, les bones idees s'han d'aprofitar! :P

Gràcies Albanta. A casa teva s'hi està molt bé, espero que aquí també hi estiguis. :)


Paseante: No m'agrada la gent que no li agrada la gent que posa el portàtil a tot volum. :) Però a tu t'ho perdono tot.