divendres, 29 de juliol del 2011

De vegades els somnis poden servir per veure més punts de vista a part del nostre.

...

"

-Hauràs d'espavilar Gerònima!
-Espavilar???? Jo ja hi vaig néixer espavilada!- et contesto cabrejada.
I de forma completament inusual i calmada em començes a explicar que has decidit anar-te'n a viure amb la teva xicota i que quan ja tens gairebé totes les teves coses al nou pis, ella et salta:
-T'importaria que abans d'anar a viure amb tu m'instal·li allà davant una temporada? - i com que això t'ho diu just en un moment que estàveu al vostre futur pis, et senyala el pis del davant del carrer.

"

Una paranoia total de somni, però la cosa no acaba aquí....

...


"
Tu li dius que "cap problema dona!!!" mentre a mi em dius que m'he d'espavilar perquè necessites buscar una nova feina que et paguin més per poder mantenir el pis que havíeu de pagar a mitges i que ara íntegrament et toca pagar a tu.

"
....


Jo començo a pensar que aquesta dona és mèdium o alguna cosa així, però això ho penso ara, desperta, sense raó. Imaginant-me-la asseguda amb les cames creuades i amb vestimenta estranya al menjador del davant del vostre/teu menjador, fent-te hola amb la mà de finestra a finestra. (Quina paranoia!)

En el somni, jo aprofitava que tu estaves telefonant un pèl allunyat de mi per preguntar-li a una noia que t'acompanyava (sense saber quin coi de relació teniu i si et coneix molt o no) si estàveu bé (em refereixo a tu i la teva xicota), si éreu feliços, si ella era bona persona, etc. I el què ara també em sembla força inquietant és que quan li vaig preguntar si era bona persona em contestés: "hi ha confiança!"
Què cony vol dir això?

En fi. Només és un somni. Segurament ni te l'explicaré. Segurament no s'ajusta a la realitat en res. Segurament només és una conseqüència a les ganes de trobar respostes.
Però mai somio. I si  ho faig, no me'n recordo.
I necessito saber que estàs bé. I si no ho estàs, també ho necessito saber.

2 comentaris:

el paseante ha dit...

És una manera de reflotar el sector immobiliari (cadascú en un pis diferent). Tens somnis de Consellera d'Economia. T'assembles al Mas-Colell?

Gerònima ha dit...

Noooooooooooooooo! :)