diumenge, 11 de maig del 2014

Tu sol per atendre a la clientela i netejar les taules quan es buidaven. Tu sol corrent, servint gelats, granissats, cobrant, indicant, ... Tu. Que gran! T'he mirat un munt de vegades. No m'hagués costat gens posar-me al teu costat i ajudar-te. Malgrat el cansament. Malgrat el tard que era. Malgrat que no hi havia motiu per fer-ho.
Ho hagués fet encantada. Et veia concentrat, anant de cul, intentant fer-ho tot bé. I sol. Com podien deixar-te sol tanta estona?

Si m'haguessis dit "O t'apartes o m'ajudes!" ja m'hagués posat el davantal sense pensar-ho. :) I feliç.

3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

LLàstima... si ho sé t'ho dic!!! No m'hagués anat gens malament un cop de mà...

Gerònima ha dit...

Ja ja ja! ja ho saps per la pròxima!
:)

Rafel ha dit...

Si li haguessis ajudat, hagués plegat abans i ara us estaríeu prenent un granissat.;)