dimarts, 31 de gener del 2017

Vaig néixer un dia després que el meu pare. Del mateix mes. En 30 anys exactes de diferència. De fet, tinc consciència de saber aquest fet des de l'adolescència, quan un dia amb la resposta ja esperada en ment li vaig preguntar quin va ser el millor regal d'aniversari que li havien fet mai. Era evident quina resposta esperava jo, però, el meu pare, amb el cap a racons molt llunyans del meu, em digué: "ni idea". Devia estar ansiosa d'amor en aquells temps per fer aquella pregunta. La qüestió, és que fa poc temps vaig visitar la meva cosina petita, la filla petita de la germana del meu pare, que havia sigut mare d'un nen preciós. Parlant, vam acabar amb les dates dels aniversaris de la família i de la inqüestionable labor que fan les mares i els pares de recordar els aniversaris a la família en general i aleshores vaig descobrir que la meva cosina petita també havia nascut un dia després de la seva mare. Ara mateix, no sé amb quants anys de diferència. Em va sorprendre per curiós. Casualitat o causalitat? El que vulgueu.
Avui, he recordat tot això perquè estic llegint un llibre que es diu Dos Mujeres en Praga. Em va caure a les mans en una parada per dos euros i el vaig comprar perquè fa anys vaig anar a Praga amb una amiga, les dues soles. El llibre m'estava xisclant que l'agafés.  El vaig començar abans d'ahir crec, però ja m'ha atrapat. I he volgut veure si trastejant per Sant Google trobava més info de l'autor, doncs bé, aquí va la qüestió: va néixer avui. Però a l'any 1946.
He intentat felicitar-lo pensant que li podria enviar un missatge a través del face, però res.
Aquest post és per felicitar-lo:

 -Felicitats pel teu aniversari Juan José Millán!
Pel llibre, et felicitaré quan l'acabi. :)

4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

A la meva família, jo vaig nèixer dos dies després que la meva mare, amb 35 anys de diferència i la meva germana petita va nèixer el mayeix dia que la mare 41 anys després. Passa sovint... no sé per què.

Carme Rosanas ha dit...

Ai! I felicitats al Juan José Millan!!

kleine-trabant ha dit...

Jo vaig néixer el mateix dia i mes que ma mare, mai li he preguntat si va ser un bon regal ...

TORO SALVAJE ha dit...

No em vas felicitar pel meu aniversari....

No sé qué té el Millàn que no tingui jo!!!!!

:P