dimecres, 5 de març del 2014

Li explico l'escena. Li explico que alguna cosa no quadrava. Que me'n vaig adonar. Ella em diu que no tothom és capaç d'adonar-se d'aquestes coses. Jo no ho entenc. Em sembla impossible que els demés no se n'adonin dels petits detalls significatius. Penso que sí que reben la mateixa informació que jo, però que potser no li donen una resposta. De fet, jo tampoc la vaig donar en el moment oportú, que era en el mateix moment en què estava passant l'acció. Ma germana em diu "amb més franquesa, s'havia d'aclarir l'error allà mateix",  quan l'escolto sempre sento que té raó (havia escrit "veig", "sempre veig que té raó", però no és "veig", és "sento" en el meu cas), quan li explico les angúnies, els malsentesos, hi posa llum. Clar! ho havia de dir llavors! A veure si la pròxima vegada ho faig millor.

Desgranar. Aclarir. Solucionar-ho al moment.  Aprendre a fer-ho senzill.



9 comentaris:

Sílvia ha dit...

Que difícil és fer-ho senzill de vegades... Sempre va bé que algú des de fora ens doni un punt de vista diferent!

Gerònima ha dit...

Tens raó Sílvia. A mi també em costa. Però penso que és la solució de molts problemes. "Ser feliç és ser senzill, el difícil és ser senzill." Ho va dir algú! :)

Garbí24 ha dit...

Els errors com més aviat millor, que després es fan grans.

Glo.Bos.blog ha dit...

Aclarir les coses és important i si pot ser en el mateix moment que es produeixen els malentesos, millor.
Senzillament.

el paseante ha dit...

També em passa que hauria de donar la resposta adequada en el mateix moment, però no ho faig. I després, al llit, amb calma torno a reviure l'escena i penso què hauria d'haver dit o fet, en quin instant, amb quina intensitat. Tot hauria de ser més senzill. De fet ho és, però ens agrada complicar-ho.

Relatus ha dit...

Uf, que difícil "aprendre a fer-ho senzill", sempre ens compliquem la vida sense necessitat

Gerònima ha dit...

Gràcies Joan, sí. Més val aclarir-ho tot d'arrel!

Glòria, fer-ho senzill. Millor millor! :)

Paseante, vols dir que ens agrada fer-ho complicat? no sé jo... I això que dius, a mi també em passa, però després penso que encara que al moment hagués dit la frase aquella que a la nit m'ha semblat genial, segur que en aquell moment, tampoc ho hagués sigut. O potser sí, però que se'n treu de donar-hi voltes i més voltes si el moment ja ha passat?

Loreto, practicarem per descomplicar-nos-la doncs! :)

Carme Rosanas ha dit...

Practicar, practicar, per reaccionar al moment i a sobre fer-ho bé. Crec que mai no n'acabem de saber del tot... Però seguim en l'intent.

Gerònima ha dit...

Practiquem practiquem!! :)