dijous, 11 de desembre del 2014

Acabes enganxat al whatsaap quan es ben bé això el què no volies. Que tu no hi creies en aquestes coses. Que ets de cara a cara. Màxim de mails. Potser de xats. Però no de whatsapps. No. Perquè consideres que es diuen vajanades. Que creen una addicció falsa a una persona, perquè no quedes addicte a la persona, sinó a la immediatesa del KAS com sempre t'ha agradat definir a l'atenció de l'altre. Però no. Tu no volies això. Tu només li vas donar el teu número de telèfon per poder quedar en persona. Perquè seria més fàcil trobar un dia, un moment per compartir un cafè o un passeig, amb el número de l'altre a l'agenda.
I ara, després d'un mes ple d'hores de xerrera, (que sí, que et vas equivocar, que també es poden tenir converses interessants pel whats dels coions) t'adones que encara no heu quedat. I plas! bufetada. L'objectiu no era quedar??? Com a mínim, el teu, sí. I res millor que una absència radical (temporal??) de whats per reflexionar i considerar una micona les teves voluntats. Que s'ha acabat el bròquil!



5 comentaris:

PS ha dit...

Jo encara m' hi resisteixo, i això que em van dir que abans d'acabar l'any segur que ja hi era a dins. Doncs no, segueixo amb l'estaca clavada i no m' han convençut.

Quan he llegit que l'objectiu era quedar i no ho has aconseguit, he pensat que a més de tot el que diuen que "serveix" el whats també serveix per posar pantalles preventives, per evitar el tu a tu i veure la realitat als ulls de les persones.

Sílvia ha dit...

A mi em fa por conèixer massa una persona virtualment, per correu o whats, i que s'allargui el moment de quedar... Una vegada em va passar, i després la realitat va ser decebedora. Espero que aquesta "absència radical" faci l'efecte i pugueu trobar-vos en directe aviat.

Carme Rosanas ha dit...

Per molts wats que hi hagi, que nonsón ni bons ni dolents, per ells mateixos... Doncs quedar estar molt millor, per veure les coses cara a cara. Els wats, si de cas, a més a més...

Helena Bonals ha dit...

A mi no em fa ni fu ni fa. No m'estranya que ho hagin comprat els de Facebook. Jo també prefereixo de veure o sentir la persona en directe. Una amiga fa poc em va enviar un Whatsapp gravat!

TORO SALVAJE ha dit...

No passa res.
Segur que sense whatssap tampoc hauria acabat bé la cosa...